logo

Znajdziesz mnie

czwartek, 29 sierpnia 2013

Wybranek serca część 1 + 18 Lucy x Sting x Natsu

WAŻNE!!!!!!!!!
ZOSTAŁO ZAMÓWIONYCH DUŻO ONE-SHOTÓW, A U MNIE BRAK POMYSŁÓW DLATEGO POSTANOWIŁAM STWORZYĆ JEDNO OPOWIADANIE TWORZĄC TYM SAMYM KILKA ONE-SHOTÓW :)

TU NIE MA ŻADNYCH TRÓJKĄCIKÓW + 18!!!!

W łóżku szpitalnym leżała blondwłosa dziewczyna. Płakała … przegrała swoją walkę … była taka słaba …
- Nie płacz już Lucy – pocieszał dziewczynę Natsu
- Ale, ja jestem do niczego … - jeszcze bardziej zaczęła płakać
- Nie martw się … to dopiero początek, jeszcze mamy szansę wygrać … - Natsu próbował coś zrobić, ale się bał.
- Natsu… Ja … - tutaj powiedziała mu …Nikt nie zna prawdy …
- Natsu, teraz nasza walka … - do pokoju wszedł Gajeel
- Już idę – krzyknął do niego – Trzymaj za mnie kciuki ! – powiedział do Lucy. Dziewczyna kiwnęła głową – Dlaczego tak wcześnie ?
 – Oj staruszek, coś chce nam jeszcze powiedzieć … - chłopak nie wyglądał na zadowolonego, ale co innego miał zrobić, jak pójść. – Natsu i Gajeel pomachali ostatni raz do dziewczyny, zostawiając ją samą. Nadal płakała … Po chwili samotności, ktoś nie pozwolił by została sama z tym cierpieniem …
- Cześć … - do pokoju wszedł jeden z ich wrogów … Sting. Podniosła się, ale zaraz zasyczała z bólu – Nie przemęczaj się … - powiedział do niej czułym głosem. Zdziwiła się. – Połóż się – posłusznie się posłuchała …
- Co tu robisz ?  - zapytała ostro chłopaka
- Rozumiem … co czujesz, ale … - podrapał się po głowie, zaczął się śmiać, powoli przestawał … Schował twarz w dłoniach i zaczął płakać. Lucy patrzyła na niego … Nie mogła uwierzyć …Przybliżyła rękę do jego włosów … zawahała się Pogłaskała go lekko po głowie. Spojrzał na nią. Ich wzroki przeszywały się nawzajem. Sting nie wytrzymał i wtopił się w jej usta. Zszokowana i zdezorientowana dziewczyna nie wiedziała, co się dzieje. Musiała minąć chwila zanim zrozumiała, co się stało. Odepchnęła go od siebie
- Co ty robisz? !!?!?!?!?! – krzyknęła – Idź już na tą walkę! – była wściekła, jak on mógł ją pocałować …
- Kiedy po raz pierwszy cię ujrzałem … - zaczął mówić, a potem na chwilę umilkł – poczułem, że coś nas łączy, że powinniśmy być razem … Nie wiem co to za uczucie. Słyszałem legendy, że każdy smok … ma swoją smoczą księżniczkę … myślałem … może dragon Slayerzy też ją mają … a ty jesteś moją - poniósł rękę i położył ją na swoim sercu. Chwilę ją tam przetrzymał … - Czuję … to nadal … ty nie ? – odsunęła się od niego. Jej całe ciało drżało…
- „Skąd on wie ?Ja nie … A może… Ale on czy ON ? ” – pomyślała. – Ja … - nie zdążyła nic powiedzieć, bo znowu ją pocałował, ale tym razem delikatnie. Nie odepchnęła go… przysunęła się tylko do niego i położyła ręce na jego piersi. Znowu ją pocałował, ale tym razem zatrzymał swoje usta na jej chwilę dłużej. Spojrzeli sobie w oczy, chłopak wbił się w jej usta. Nie minęła nawet chwila, jak oboje zaczęli nimi poruszać, zatracając się w sobie.
- Szkoda… - odsunął się od niej - … że nie możemy być razem …
- Ja … - wiedziała o co mu chodzi… nie mogli być razem … - ten jedyny raz … - zarumieniła się – ten jedyny raz  pozwolę! – zaczęli się namiętnie całować, Lucy nie zważała na ból jaki dawały jej rany.  Uklękła, powoli zaczęła się zabierać za zdejmowanie jego koszuli. Kolejne guziki były rozpinane i po minucie leżała na ziemi.
- Komu  …? – przerwał pocałunki – Komu będziesz kibicowała na …?  - zamilkł
- Ja będę … - Zamilkła … - „No właśnie komu ? Ja … ”
- Nie wiesz prawda?
- Ja wiem !!! Ja będę … - zatkał jej usta palcem, uśmiechnął się do niej.
- Nie zmuszaj się …  Rozumiem … wiem kogo wybierzesz – posmutniał. Złapała jego twarz w swoje dłonie. Przyciągnęła do siebie i zaczęła go całować. Nie wytrzymali, zatracili się w pocałunkach.  Chłopak złapał za bluzkę dziewczyny i szybkim ruchem ściągnął z niej. Włosy jej się mocno naelektryzowały. Zaśmiali się. Sting położył ją na łóżku i zabrał się za smakowanie jej ciała. Począwszy od ust, szyi po dekolt, brzuch, ramiona … Powrócił do niej i zaczął namiętnie całować. Nawet nie zauważyła kiedy z jej ciała znikły spodnie, zorientowała się dopiero wtedy gdy poczuła, że przejeżdża po jej udzie ręka chłopaka.
- Nie mogę być gorsza … - szepnęła mu do ucha. Zaśmiał się. Zabrała się, za rozpinanie rozporka od spodni.
- Masz zwinne rączki – powiedział jej kiedy skończyła „wyczerpującą czynność”. Byli tylko w samej bieliźnie, ale nie wstydzili się siebie … nie mogli już czekać … ich bielizna chwilę potem znalazła się na podłodze …- Będę delikatny – powiedział jej do ucha. Kiwnęła głową … ufała mu, ale …  bała się. Delikatnie wszedł w nią. Krzyknęła, ale chłopak szybko zatkał jej usta swoim pocałunkiem. Coraz głębiej i głębiej … Przestało ją boleć, a zrobiło się nawet przyjemnie … uwinęła swoje ręce wokół jego szyi. Jęczała z radości, a on zaczynał sapać. Po … niewiadomo jakim czasie, … położył się obok niej uśmiechnięty …
- Szkoda, że to tylko sen … - powiedział do niej. Zdziwiła się …
- To nie jest sen … - pocałowała go
- Ależ jest… bo on jest dla ciebie ważniejszy … - posmutniał
- Nie ty jesteś … - ujęła dłonią jego policzek. Złapał ją za rękę …
- Dobranoc … - i zasnęła …




***

            Powoli otworzyła oczy… zaczęła rozglądać się dookoła. Zobaczyła szeroki uśmiech. Przez chwilę myślała …
- Pobudka śpiąca królewno J - szczerzył do niej swoje zęby – WYGRALIŚMY WALKĘ!!!!! – krzyknął szczęśliwy.  Natsu …Walka … Sting … Zobaczyła, że ma na sobie ubrani, a pościel jest czysta … Dlaczego jej się to śniło …? Co się stało ?
- Eee czy ktoś tu był ? –zapytała
- Nie … Zaraz po tym jak Gajeel mnie zawołał zasnęłaś … Musiałaś mieć miły sen, bo cały czas się uśmiechałaś. Słodko wyglądałaś …
- Hmm ! – obraziła się na niego i uderzyła go w ramię
- Za co ?
- Za wszystko!!!!
 – A …- zawahał się na chwilę .- Pamiętasz o obietnicy – jego usta wykrzywiły się w złośliwym uśmieszku. Dziewczyna chwilę się zastanawiała, a potem cała się zaczerwieniła – Czas ją dotrzymać ….
- Ale … - próbowała się jakoś uratować
- Żadnych ale … - zbliżył się do niej. Obiecała …
- Ok. – przybliżyła się do jego twarzy i pocałowała go usta. Po chwili odsunęła się. – I co pasuje ? – zapytała Natsu
- Hmmm, nie za krótko – tym razem nie czekał na reakcję z jej strony tylko wbił się w jej usta i zaczął namiętnie całować.
- „Ja … Dlaczego tak mi przyjemnie ? Co znaczył ten sen ? Hmmm może po prostu martwiłam się walką. Teraz on tu jest. Kocham cię Natsu” – Lucy zamknęła oczy i oddała się pocałunkowi

            Za drzwiami stał i obserwował dwójkę mężczyzna … Chciał wejść… Trzymał bukiet kwiatów w swoich rękach … Ścisnął go mocniej. Chciał wejść … chciał …
- Sen czy rzeczywistość, jaka różnica ? Tak jak myślałem … wybrałaś jego … Jesteś … Natsu Dragneel … kiedyś cię pokonam dla niej … Na razie ona dla ciebie jest … Smoczą Księżniczką… - i odszedł ze łzami w oczach … Wrzucił kwiaty do kosza … Jego cała twarz stała się czerwona od potoku łez … samotny … pozostał sam …




Ciąg dalszy nastąpi …

12 komentarzy:

  1. [SPAM]

    Witam !
    Lubisz odpowiadać na pytania ?
    Chcesz zaspokoić ciekawość innych na temat twojego bloga ?
    Zapraszamy !
    http://wywiady-z-autorami-blogow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co, do rozdziału...
      ~Kyaaa ! *U* Tam było Sting x Lucy. *.*
      To było... ZAJEBISTE ! Nie, no sorki,
      ale nie mogłam się powstrzymać. :D
      Hmm... Z tego co widzę to część 1 ? xD
      Czyli będzie też część 2 ? >.>
      Yeach ! :D To czekam na ciąg dalszy !
      Pozdrawiam i życzę weny !
      ~Shina :*

      Usuń
  2. AAAAAAAAAAAA !!!!
    O BOŻE !!!!!
    RAJUSIU TRZYMAJCIE MNIE !!!
    Gdybym mogła to bym cie uściskała najmocniej jak umiem !!!
    To było...NIESAMOWITE, WSPANIAŁE, CUDNE, DOSKONAŁE, FENOMENALNE...
    KURWA PO PROSTU ZAJEBISTE !!!
    Nie wiem czy się cieszyć o (MAŁY !!!) kawałeczek 18+ czy płakać po końcówce ?!?!?!?
    Rajuuuuuuusiu !!!
    <3
    Niesamowite :D
    Pomimo że kocham paring NaLu, to teraz jestem skołowana kogo wybierze !!!
    Już chcę ciąg dalszy !!!!!!!!!!
    Aaaaa !!! Nie zasnę ! Mowy nie ma że teraz usnę !!! xd

    Pozdrawiam i czekam NIECIERPLIWIE !!! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwaga zacytuje teraz kogoś:
      "Jaram się tym opowiadaniem jak Juvia Grayem" xD
      Genialne, po prostu genialne :D

      Czekam na ciąg dalszy...
      PS. Dzięki tobie chyba nie zasnę xd

      Pozdrawiam :3

      Usuń
  3. Trzeba będzie poczekeać na cd, ale niespodzianka, planuję ok 4 części tego one- shota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedy nowa nocia nie moge sie doczekac tych walk i ich szoku jak to wygraja a oni magowie nie

      Usuń
    2. Aż 4 części <3 !!!!
      Kocham cię kochana :D
      Już nie mogę się doczekać !!! :D
      A i przy okazji... serio nie mogłam zasnąć xd

      Pozdrawiam i czeeeeeekam :3

      Usuń
  4. o której nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe posty będą dodawane w sierpniu z następujących dniach

      1,6, 13, 20, 27 - wrzesień (piątek)
      A dzisiaj mamy 31 sierpień:) Ale ok 9-10 i tak powinnam wstawić :) jeśli tak bardzo są chętni :)

      Usuń
    2. mam nadzieję, heh ^^ bo tak co chwila odświeżam stronę i czekam :D

      Usuń
  5. ale, że dziś o 21? bo nwm xd chciałabym już go przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń